no matter what i might say you don't mean a thing to me


igår var jag jättejättejättetrött och höll på att somna till en helt sjukt bra film. men jag lyckades hålla mig vaken. filmen var svartvit och fransk och den handlade om en seriemördare. kan knappt bli bättre. just nu minns jag dock inte vad den hette, men huvudkaraktären var helt fantastisk & han pratade väldigt snabbt. gud vad jag älskar franska. vääärldens vackraste språk, verkligen. önskar att jag kunde lite mer än vad jag kan. eller mycket mer. typ flytande. finska är liksom inte riktigt lika coolt ändå.
haha, nu märkte jag att jag har glömt göra stor bokstav i hela inlägget. tufft.

är helt slut idag med, även fast jag sov längre än vanligt i natt. det var nämligen så att jag sov med linnea i natt och då sover man som bäst. man somnar snabbt och tryggt, liksom. ah, det är gött. gillar verkligen att sova med linnea. men det jag skulle berätta om igår, egentligen, var att när jag kom hem från anders till linnea så var det visst elavbrott i huset. alltså i korridorerna. jag är mörkrädd bör ju tilläggas också kanske. ja men ja, i alla fall, så gick jag där och lyssnade av världens vackraste slump på deep in the woods med the birthday party och höll på att kissa ner mig. den låten stängde jag av snabbt. hela korridorerna var fulla med massa bygg-grejer som var övertäckta med någon slags plast som prasslade när jag gick förbi och allt var verkligen en mardröm. kom fram till hissen, pustade ut, och tryckte på knappen. inget hände. inget hände. fick panik. tryckte tusen gånger men inget hände. hissen var också död. paniken bara skrek i huvudet på mig när jag kom på att jag måste gå upp sex våningar i totalt mörker, och att det inte står våningsnummer på de olika våningarna. började sakta gå uppåt, med hjälp av det nästan obefintliga ljuset från min mobil (har inte ens en blixt på den) och ville inget annat än att ringa linnea, men då skulle jag ju verkligen inte se någonting. nej usch, det var inte roligt. kom till slut in i lägenheten och var helt skakig. men det gick ju. och där låg linnea i sin säng och jag kunde, efter att ha kollat morgonens vagn, gå och lägga mig tryggt bredvid henne.
nä men usch, det var verkligen helt sjukt jobbigt det där. hurrrrrr.. 


snart ska jag i alla fall börja dra mig mot stan för att ta en fika med isabelle, magnus & sabina. sen kanske det blir en öl eller två. ingen vet. kanske mitt undermedvetna, men jag låtsas inte om det. jag älskar verkligen det här vädret! blir så himla himla himla glad och så mycket piggare! satt på vagnen hem förut och lyssnade på sommarmusik (lyssna här under) när solen lös på mig genom rutan. åh. och igår brände jag mig. av solen. sjukt.
hejs svejs fågelfejs!



Kommentarer
Postat av: Vladimir

hihi du är LUV. kom och hångla med punkjojo snart. eller jag ska komma. snart snart snart.

2010-03-04 @ 22:07:36
URL: http://johannaschneider.blogg.se/
Postat av: linnea

yum!

2010-03-05 @ 00:30:08
Postat av: sanna

jaaa åh johanna du anar inte hur mycker jag vill liksom! men nä-nä, jag tar en fet jävla paus från stockholmshållet nu. KOM HIT.

yum-yum-låten alltså!

2010-03-05 @ 15:36:26
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0