ooops

fick ett samtal för någon timme sen där kvinnan på andra sidan luren sa att jag var välkommen in på arbetsintervju på torsdag. nu på torsdag
hoppas såklart på det bästa (så mycket jobb som möjligt), men man vet ju aldrig. ska försöka vara bestämd & positiv i alla fall. jepp. rätt skönt att ha fått chansen till en arbetsintervju utan CV dock. wow!

sitter och ordbajsar fram min pa-rapport för övrigt. det går sådär.. to be continued..


har förresten hittat en himmelsäng på blocket för 400:-, den ser ut såhär:



och kommer bli perfekt i den nya lägenheten (ifall jag nu får den)(sängen alltså). skitbra, så att jag kan skärma av sängen från resten av rummet med hjälp av tyger! NOM



Kommentarer
Postat av: linnearövhål

mmmmmm naiz me sängen mm gotti gotti mysimys knulliknull

2010-03-23 @ 11:00:31
Postat av: sanna

jaaaa åh jag vill verkligen ha den! fatta himmelsäng till min säng. det blir ju typ för bra. mmmmm ligga

2010-03-23 @ 12:51:39
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0