sedärja

Fick tillbaka ett prov idag, som jag var hundratio procent säker på att jag fått IG på. Jag fick 18. 17 var IG, men jag fick 18. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssss! Ungefär.
En riktigt pluggdag idag, hemskt. Jag längtar tills imorgon då jag ska skriva det här förbannade provet, så att det är över. Kan det inte, men jag längtar tills det är över. Sedan ska jag jobba i någon timme för att till slut åka till Kortedala. Det är planen. Hela dagen. Se på fransk seriemördarfilm ska jag göra. Och äta popcorn och kramas.
Japp, jag längtar tills imorgon. Synd att jag inte bara kan gå och lägga mig och invänta dagen som kommer. Nä, jag måste lära mig om benmärg och den vita substansen i den grå barken i hjärnan. Japp, det måste jag lära mig. Och allt annat också. Om hela kroppen och dess inälvor. Klagar om det som fan, men ni förstår inte hur det känns (om ni inte känner som jag då förstås). Jag får verkligen kväljningar och yrsel bara jag tänker på benmärg. Eller hålvener. Herregud, hatar allt. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0