slutet på v.9


ännu en helg och 3-dagars fylla är över. det gick snabbt, som vanligt. fredagen var rolig, men det blev till slut kaos i mitt huvud och jag vet inte vad jag skulle göra utan linnea i mitt liv. bra bra bra bäst. 
i lördags firade jag min födelsedag i förskott och fick en symaskin i födelsedagspresent. dog av lycka. har nog aldrig blivit så överraskad. shit. det var fint. nu har jag en helt egen symaskin som jag ska dra med mig till varje lägenhet jag någonsin kommer bo i. det tycker jag är bra. det är ändå rätt viktigt med symaskiner. bra att ha liksom. och så fick jag några hundralappar av mina gudföräldrar. det var skönt, för då kunde jag gå ut och dricka öl. så det gjorde jag. kvällen gick väldigt snabbt och avslutades i en varm famn. det är väl ändå något av det bästa som finns? att bara borra in ansiktet i en annan människas bröst/nacke/hals/rygg/vadfansomhelst. japp. det är det bannemig. 

idag har jag åkt hem tidigt och blev helt förtrollad av solen. smsade halva min bekantskapskrets, men utan att få något vettigt svar. söndag morgon klockan 12-13 är det inte många som svarar på sms vettni. men till slut hittade jag daniela som var sugen på sol och kaffe. da matteo och kedjerökning och godaste latten på länge. sen slutade anders repa och alla ville äta så det blev en runda på andrum för att sedan dra hem. god bakisdag. åt upp resterna av min födelsedagstårta förut också. nam naaaam. 

jag har fått lov att köpa ett par skor nu, eftersom jag gått runt med trasiga alldeles för länge (trust me, det är inte nice med hål i skosulan när snön håller på att smälta. eller det är fan aldrig nice.). har bestämt mig för ett par adidas sneakers men jag har sådan sjuk beslutsångest. sen så är jag ändå sugen på ett par nya kängor men åååh va. nej. jag tar ut våren i förväg och drar på mig ett par nya sneakers. bra, right? synd bara att det inte blir de guldiga som jeremy scott har designat (de som jag la upp en bild på för några dagar sedan). bu-hu, så himla dyra. skitsamma. ska köpa ett par riktigt snygga sneakers & skrika på gatan (8:e mars, glöm inte nu) imorgon. så får det bli. japp. heja våren. heja att vara ledig imorgon. o-heja fördjupningar i naturkunskap & idiotkillar.







http://www.youtube.com/watch?v=fxpN2XrYDLM <------------ TITTA IFALL DU GILLAR THE KNIFE, så sjukt.







Kommentarer
Postat av: linnea

puss!

2010-03-08 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0