biskop


sista gången jag besökte min gamla lägenhet i biskopsgården. nu är det kapitlet slut i mitt liv. det känns konstigt.


för övrigt hatar jag vädret för att det är så jävla opålitligt och man vet aldrig vad man ska ta på sig för att inte frysa/svettas ihjäl. bestäm dig liksom, uh. 
sen så är jag jävligt less på hur folk kan bete sig. herrejävlar alltså. har ni en hjärna? har ni kanske supit bort den? dödat er egen hjärna har ni nog gjort. och så går man omkring och kallar sig "VÄN". OK. visst. sure. det är ju bara helt bisarrt. usch & fy. mår typ illa. ajaaaa nog om det. 

ikväll ska jag bli full, igen. det känns bra.
tror jag har lagt ner drömmen om drömmannen förresten, efter att jag igår fick höra "amen vah, ofta det finns en sån sak som drömman.". så hejdå, drömmannen. tror inte jag skulle hittat dig även fast jag hade trott på dig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0