galateagatan


så har man fixat internet också dårå. fan vad skönt. slipper ringa runt till folk så man vet vilken vagn man ska ta. det är skönt. och så kan man titta på kartor på hitta.se på sin alldeles egna dator. skitskönt verkligen. nästan lika skönt som att daniela tycker att mina nya solbrillor är snygga. oyä. fan vad övertrött jag är. tavlan som ska hängas upp imorgon är inte klar någonstans, men det får väl duga. kan ju låtsas att jag är så dålig på att måla på riktigt. kan dom la inte ge mig ig för! eller? hehe. synd bara att min bildlärare sett annat jag gjort, så ah, den kakan smakar nog inte. va? hittar jag på egna ordspråk nu också? 

ajaaa. ligger i alla fall ensam i chappelägenheten (den får heta det nu i början. vet inte varför jag inte bara skriver hemma. det är ju ändå mitt hem. men för att få er att förstå att jag verkligen bor i majorna, på chapmans torg, nu. yeah.) med datorn på magen. fick mina två första brev hem idag. båda från comhem. det var gött. nu vet till och med comhem att jag bor här. och så skickar de fina paket till mig. åh. 

snart är skolan slut förresten. har väl inte mycket alls kvar nu. ska bara.. göra något slags arkitektprojekt. ungefär. tror jag uppdaterar om det någon dag framöver, då kommer jag vilja ha lite åsikter! så att ni är med på det.


ja just fan, jag jobbade för första gången idag. på mitt nya jobb. det kommer nog gå bra. men nu ställde jag klockan på 06.00 och ångesten kröp fram litet, då jag knappt inte sov något förra natten heller. 

ah. linnea var här idag också, höll mig sällskap. vi var på hemköp också. jag köpte en hel jävla dunk saft. det blir visst 12,5L saft av det. himla bra. och tre kiwis också. fan vad gott. frukost. 

HEJS SVEJS FÅGELFEJS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0