IS THIS IT


hade inflyttningsfest igår. det var jättetrevligt. mycket skratt och mycket alkohol. gott gott. 
idag körde vi filmkväll istället för sup. det känns hur bra som helst. filmkväll är fan underskattat mina vänner. 


för övrigt så hatar jag min hjärna och vissa tankar. förstör ju bara. on/off-knappen är efterlängtad. liksom, åh, hallå, sluta. helt onödigt. ska förtränga tankarna nu tänkte jag. lika bra, änna. 


jobbet flyter på. kommer jättebra överrens med min brukare och allt har löst sig, jobbmässigt. alltid något! nu är det ju bara tjugo dagar kvar av skolan och det börja sippra fram lite panik i hjärnan. hur fan ska jag hinna med allt? men äh, det löser sig väl, det med. 


mina händer luktar rök och min säng har kvar lukten av diverse folk. igår sov vi till exempel fyra stycken i den. stor säng är bäst. oh ye. hejdå vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0