men åh världens längsta inlägg ju. orka.


ligger i min säng efter att min sambo skrämde livet ur mig, av misstag. har sett paranormal activity med lite goda vänner ikväll och tro faaan att det var ett annat slut! USCH. jag som var så nöjd över att jag inte skulle sitta och skaka den här gången. USCH USCH USCH. har varit helt sjukt lättskrämd efter att vi såg den. förstår inte varför jag ville se den igen alltså. hade varit mycket bättre om jag inte sett den bara. aldrig sett det där HEMSKA slutet. haha fy. 

igår var trevligt, fastän jag var så trött. drack en vinare hos emilie och drog sedan till en svartklubb vid sandarna. hade ingen aning om vad det var för ställe men det visade sig vara ett blues-soul-rock-ställe, typ. kändes som att det var självaste hendrix som arrangerat, eller så. ja ungefär så var det. röka inomhus och lyssna på goa liveband. nomme. men mitt sällskap var ett sällskap av en trött kille & en trött tjej, så vi drog ganska snabbt. blev ännu en gång otroligt glad över att maq's hade öppet vid 4-5 på natten, när det klart & tydligt står att de stänger klockan 2 på skylten. köpte mig en vegburgare och somnade till slut i sängen, inträngd mot väggen. då vet man att man inte sover ensam i alla fall, haha. 


idag har vi ätit pizza på venedig, i vanlig ordning. vilken jävla pizzeria alltså! botar alla bekymmer, för stunden i alla fall. fy fan vad gott det är. kommer gråta om en vecka när jag inser att jag inte ens har råd med en halv pizza (om inget helt otroligt händer, pengamässigt). men det är sånt som händer. pengar tar slut. jävla skitpengar. har ju inte ens gjort något för dem, känns det som. har lagt sammanlagt 100:- på alkohol den här helgen. HUNDRA SPÄNN. vart fan gick dom andra pengarna? det är lätt någon som rånar mig, ständigt. ellernäjavene. antagligen inte. önskar att det var så. eller önskar i alla fall nästan att det var så, så jag slapp ha sånhär jävla pengaångest. vågar inte ens se efter när telefonräkningen ska vara inbetald. tur att jag har världens bästa mor som tog min otäcka comhem-räkning i alla fall. vet inte riktigt vad jag skulle gjort annars.. MEN, jag har 23:- på kontot och det får man ju några paket nudlar för i alla fall! hoho hehe haha hihi. knäckebröd har jag också. och snabbmakaroner! fan jag kommer nog klara mig ändå.

imorgon är det sista provet i skolan, någonsin (om jag nu inte är bäst i världen och får göra omprov någon gång i sommar typ), och jag har inte pluggat. eller jag har faktiskt läst det mesta, men det är ju inte så att jag kan det över huvud taget. tänker gå upp med tuppen imorgon och plugga. 
fan vad jag skriver, ni får ursäkta, jag bara, är så jävla rastlös. letar ständigt efter något nytt, samtidigt som jag är fruktansvärt bekväm i hur jag har det just nu. tror det är vårspöket som spökar. dvs vårkänslor och dvs MÄN. jag tror jag behöver en man i mitt liv, mer eller mindre. har fått för mig att jag behöver det. varför vet jag inte. har ju klarat mig rätt bra utan. men nu känns det aktuellt på något sätt. jag vet bara inte vart fan jag ska hitta dig. det var som jag sa till mitt ex när det började ta slut mellan oss: "hur fan ska jag hitta någon som orkar med mig igen? det går ju liksom inte. jag rapar och fiser utan att ens tänka mig för. jag blir jämt arg och irriterad och är ständigt kåt. går inte.", och jag tror fan jag hade rätt. haha, det var nog en på miljonen att jag råkade springa in i en man som kunde hantera det där. men ÄH vad fan, jag kanske bara borde dra ner på rapandet. och fisandet. och lite till. allt typ. 
eller så bara hittar jag något som kan hantera det. eller så klarar jag mig själv, VAFAN. sluta nu. hejdå. jävla söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0