min fot sover


sol sol sol sol. uppe med tuppen, även fast jag inte behöver vara det. börjar känna av tröttheten nu, synd, det var ganska skönt att stiga upp tidigt. 
ikväll kommer ville & rosa till göteborg. det ser jag fram emot, att få träffa dem. ska bli kuuuul. och på fredag är det dags för mig att springa ut från skolan för all framtid. så. jävla. nice. betygen är satta och jag är faktiskt nöjd. så sjukt gött bara, att ha det gjort. betygen är satta liksom!!

idag ska jag gå på stan och handla det sista som behövs till fredagen. klädmässigt. fan vad jag längtar ok ok ok ok ok.


allt är ok nu tror jag, förresten. känner något slags lugn i hela kroppen. även fast jag vet att det bubblar upp huxflux, så känns det bra just nu. bra.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0