ops


jag kan verkligen inte komma på vad mitt ex heter i efternamn, haha herregud. demens.


för övrigt så är jag rätt pepp. på vad vet jag inte. men jag är rätt pepp. kanske på vad som väntar imorgon, även fast jag inte är helt säker på vad som väntar imorgon. förutom vin. det vet jag. och gratis bärs. hoppas på bra väder så att vi kan sitta i kungsparken och kissa i kissfyllda buskar. hade varit något alltså. 
idag har jag vaknat upp med daniela bredvid mig, druckit te, fått besök av emma och ätit sjukt mycket onyttigheter. men jag gillar det. köpte rostbröd idag, helt fantastiskt. att jag igår fick sjukt mycket mat av mamma är också fantastiskt. bästa mami.

min hjärna är lite störd för tillfället, vilket ni kanske märker, men jag ska försöka ta tag i saken och laga den. på något sätt. jag kommer nog på något. nu vill jag somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0