student 2010


det känns så sjukt. äntligen är det dags. efter att jag somnat nu så kommer jag vakna upp för att ta på mig min vita mössa och bege mig mot skolan och alkoholen. synd bara att min säng är full med folk som jag egentligen inte vill ska flytta på sig, men ja, de gör ju så att jag inte kan lägga mig. men dom är söta ändå. ska låta dom sitta kvar ett tag till tänker jag. jodå.

det jobbiga med studenten (nu helt plötsligt) är ju att jag inte har något jobb längre. alltså blir jag arbetslös på riktigt imorgon. fan vad fett. 


nä, nu börjar jag ju bli bitter och grejer. även fast det står flera flak öl som bara väntar på att bli uppdrucket samt smörgåstårtor som väntar på att bli uppätna. sluta vara en bitterfitta dååå. vet inte ens varför. aja. haha sjukt tradigt inlägg. hurra för imorgon i alla fall. det kommer bli så jävla jävla jävla bra. kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0