youth is wasted on the young

MIN ÖNSKAN SLOG IN. 
det är så himla fint väder ute, åh åh åh! 
snart kommer mamma och dricker lite kaffe med mig & spanar in lägenheten, sen ska jag iväg mot kungsparken för att dricka vin i solen & sen blir det en massa andra äventyr jag inte orkar skriva om just nu. fan vad pepp. 
lyssnar på bästa skivan också (rubriken på det här inlägget that is). shit pommes vad pepp jag är helt plötsligt. 

ska bara köpa cigg och lite frukt så är allt perfekt. fan vad nice. fan vad nice att vara såhär glad för en gångs skull, nykter! 

haha fy, överdrivet pepp inlägg, men ja. ska till och med ta med kameran idag (har jag inte gjort sen 2009) & försöka få lite fina vårbilder på mina fina vänner! 
OK, baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0