ewan, where are you?


ser på någon slags dokumentär om pink floyd.
blir alldeles gråtmild. fan vad fint. fan vad genialt.
när jag kommer hem ska jag spela vinylerna jag fått låna av pappa, om & om igen.
det får emma tåla. tror inte hon har något emot det dock. eller hoppas jag i alla fall.

jag saknar göteborg samtidigt som det känns lite jobbigt att åka tillbaks så snart.
jag har i alla fall, ännu en gång, kommit fram till att sanna + sthlm inte matchar, alls.
jag ogillar staden så himla mycket. jättekonstigt, men så är det.
hänger så mycket hellre hemma hos bror & rosa, ser på film & käkar gött.
så mycket bättre än att driva runt på stan. verkligen verkligen verkligen.
men sen kommer ju det där med att varför jag saknar göteborg så mycket.
jo för att där har jag nästan alltid väldigt roligt när jag går ut.
för att där finns det alltid massa kul folk som hänger med ut.
allt handlar om vin och cigaretter och öl och snus och shots.
just nu i alla fall, så handlar det om det.

jag satt tidigare ikväll och tog mig en cigarett på balkongen och tänkte att nu nu nu vill jag ringa någon.
men jag kom inte på vem jag skulle kunna ringa. det kändes rätt så hemskt.
nu blev jag hemskt röksugen.
ska nog sluta skriva deppskit och bara ta mig en cigg istället.

jag tror vi alla känner oss rätt ensamma nu,
det tillhör hösten.
(OK inte alla och jag önskar att jag alltid kunde vara glad för alla eran skull men fan det är inte alltid så lätt)


plingtjing



ps. ge mig denna man så blir jag supermegahappy









Kommentarer
Postat av: linnea

du kunde ringt maj ju! puss

2010-10-10 @ 18:25:44
Postat av: paj

tänkte såklart tanken men så kom jag på att du var ute och festade = samtalet hade blivit "hej vad gör du?" "woaaahhhh vaa?" "hej, är du ute?" "aaa! hör typ inte alls vad du säger!" "aha okej men vi hörs baby puss" "puss"



haha

2010-10-10 @ 19:30:13
URL: http://partajanen.blogg.se/
Postat av: linnea

haha, du är himla smart faktiskt! pussss

2010-10-12 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0