19:36



den här nedstämdheten verkar inte försvinna.
det ligger en stor svart dimma över hela sverige, över hela mig.
nu känns det som att det bara kan bli bättre,
men säger jag så kommer jag antagligen bryta ryggen.
jag har ingen aning om hur min framtid kommer att se ut.
jag har ingen aning om hur jag vill att min framtid ska se ut.
jag längtar efter så mycket, hela tiden.
så mycket som jag aldrig kommer att få uppleva, igen.
jag ser tillbaka och önskar att jag hade varit den jag är nu, då.
fast det hade nog blivit samma skit ändå.
jag vet inte. det kan man väl inte veta.

jag har ingenting annat för mig just nu än planerar in nästa fylla.
det hjälper mig för stunden. tyvärr.
vet inte vad jag annars ska ta mig till.
folk har inte tid att ses.
jag har för mycket fritid.
vill fly.

jag behöver något. någon.
nä.

tjing.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0