deep in the woods



nu sitter jag här igen, ännu en gång.
på mitt alldeles egna rehab, mitt ute i skogen.
flyr från stan med svansen mellan benen.
men direkt när jag flytt så längtar jag tillbaka.
längtar tillbaka efter alla spännande möten
& längtar tillbaka efter att längta efter möten.
även fast jag aldrig lyckas springa in i honom.

jag drömmer väldigt mycket nu för tiden.
inget hemskt och inget som stör min sömn.
MEN, de är så verkliga. de handlar om helt vanliga saker.
jag vet inte längre vad som är dröm och vad som är verklighet.
DET OM NÅGOT är ju jävligt läskigt.
sen är jag dock inte ens säker på att det här sker i äkta sömn,
utan att det lika gärna kan vara dagdrömmar.
jag börjar försvinna in i min hjärna.
kommer på mig själv gång på gång att jag bara glor.
jag sitter och glor ut i rummet och bara glor,
är på en helt annan plats i huvudet.
detta sker oftast på toaletten.
jävligt strange.

jag sover nog för lite.


finns inte så mycket mer att berätta för er just nu.
jag lever i en drömvärld för tillfället.
en drömvärld där mina drömmän avgudar mig,
där jag klarar mig bra på min lön
& där jag har en egen fin lya någonstans.
hund har jag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0