tsena


vet inte riktigt vad jag ska berätta för er, just nu.
jag vet inte alls hur jag ska förklara vad som händer i mitt liv egentligen.
ännu mindre vad som händer i min hjärna.
det står typ still.
inget spelar någon roll & jag bara kör & ler (för det mesta).
jobbar en hel del. hoppas ändå på mer.
ska gå ur kyrkan (imorgon, när jag köpt ett frimärke, postar jag brevet), ska förhoppningsvis bli tatuerad någon gång under veckan,
ska antagligen gå på höstens första dubstepklubb i helgen, ska kanske städa imorgon.

latest news:
jag har färgat håret och det blev fel färg. (men det gör inte så mycket)
jag har varit på dejt och jag har varit supertankad.
jag har återupptäkt black books och ätit skräpmat alldeles för många dagar i rad.

sen så. jag vet inte. det händer inte så mycket just nu.
årstiderna skiftar på riktigt och jag håller på att bli förkyld.

imorgon ska jag på middag hos mamma.
jag jani ville och mamma. paajanenfest.
det är nog värt att skippa quizet för det.






baby






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0